Гарантія на взуття — 12 міс, на одяг — 6 міс.

Гарантия

Умови гарантії

1. Термін дії розширеної гарантії

· Взуття: 12 місяців з моменту придбання.

· Одяг: 6 місяців з моменту придбання.

· Зонти/парасолі: 4 місяці з моменту придбання.

· Сумки, бананки, рюкзаки: 12 місяців з моменту придбання.

· Електроніка: 6 місяців з моменту придбання.

· Повербанки: 6 місяців рік з моменту придбання.

 

2. Поширення гарантії

· Гарантія поширюється на дефекти, які виникли з вини виробника, такі як:

· Відклеювання підошви (для взуття).

· Дефекти швів та матеріалів.

· Неправильне з’єднання деталей товару.

· Непрацездатність електроніки або повербанків через виробничі дефекти.

 

3. Виключення з гарантії

· Гарантія не поширюється на:

· Природний знос товару.

· Пошкодження, спричинені неправильним використанням або доглядом.

· Механічні пошкодження (подряпини, порізи).

· Пошкодження, спричинені зовнішніми факторами (волога, хімічні речовини).

 

 

Умови повернення товару:

1. Термін повернення

· Товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту покупки, за умови,

що він не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд.

 

2. Необхідні документи

· Для повернення товару необхідно пред’явити чек або накладну, що підтверджує

покупку.

 

3. Процедура повернення

· Зверніться до нас у Telegram bot (бот проблем) або за номером 095 004 04 07.

· Надішліть товар у його оригінальній упаковці разом з документами, що

підтверджують покупку.

· Після перевірки стану товару, ми здійснимо повернення коштів або обміняємо товар

на інший.

 

 

Порядок гарантійного обслуговування

1. Огляд товару

· Ретельно огляньте товар на наявність дефектів при отриманні.

2. Повідомлення про дефект

· У разі виявлення дефекту протягом гарантійного періоду зверніться до Відділу Щастя.

· Надішліть фото дефекту та опис проблеми у Telegram bot або зв’яжіться за телефоном 095 004 04 07.

 

3. Оцінка дефекту

· Наші спеціалісти проведуть оцінку дефекту і визначать, чи підпадає він під умови

гарантії.

 

4. Вирішення проблеми

· У разі підтвердження гарантійного випадку, ми запропонуємо вам такі варіанти:

· Повернення товару.

· Заміна на аналогічну модель.

· Повернення коштів.

Звернення до Відділу Щастя

Якщо у вас виникли питання або потрібна допомога, будь ласка, звертайтеся до нас:

· Телефон: 095 004 04 07

· Telegram bot:

https://t.me/trofim_problem_in_orders_bot

 

Пам'ятайте

Дотримання умов гарантії та правильний догляд за товаром допоможе вам забезпечити

його довговічність і отримати максимальну вигоду від придбання.

 

Дякуємо, що обираєте TROFIМ